Goodcamp: campagne voor animatorcursussen

Don Bosco gaf jongeren kansen om ­verantwoordelijkheid op te nemen. Net zoals in zijn tijd, gaven we dit jaar de ­mogelijkheid aan pas afgestudeerde ­studenten om aan hun talenten en competenties te ­sleutelen. Het pop-upcommunicatiebureau ­Goodcamp werd uitgedaagd om een jeugdige ­communicatiecampagne te bedenken. ­

Deze campagne zal jongeren aanspreken en motiveren om zich in te schrijven voor de ­animatorcursussen. Op deze manier willen we voor extra ­instroom zorgen en ­animatoren klaarstomen voor de ­Don Boscospeelpleinen en -vakantiewerkingen.


Simon, Goodcamp

‘We leerden klanten­contacten onderhouden ­en op een gestructureerde en professionele manier communiceren.’

Droomfonds Don Bosco steunde de ontwikkeling van de campagne voor animatorcursussen met een bedrag van € 1 125.

Wil je op de hoogte blijven?
Schrijf je hier in voor de nieuwsbrief